O projekcie
Opis
Z Panią Agnieszką Soćko współpracuję od 2017 roku. Jeszcze pod koniec tamtego roku pracowaliśmy razem nad książką – Drift Podatkowy.
Tym razem wreszcie dokonaliśmy przełomu w wizerunku marki Well Done Tax. Weszliśmy na kolejny poziom, skupiając się na tym by pokazać, że ich usługi to najwyższa półka indywidualnej obsługi księgowej. Postawiliśmy na szeryfowy font w logo – Noto Serif, który podkreśla doświadczenie i poziom premium. Zrezygnowaliśmy z różowego koloru z poprzedniej identyfikacji, by skupić się na bordowym, który podkreśla wigor, siłę woli, przywództwo – jak na Dyrektor Finansową przystało – oraz złotych/żółtych akcentach, które przewijają się w całym projekcie.
W czasie całej pracy powstało mnóstwo materiałów.
Metamorfozę przeszła właściwie cała marka - logo, kolorystyka, typografia, wizytówki, papier firmowy, katalog, grafiki social media, stopka mailowa i wiele innych. Nowy wizerunek spotkał się z bardzo dobrym odbiorem.





