Jedyny w Polsce
autorski proces
budowania
marki Ci7.
„Projektując logo dostarczamy klientowi jeden, dobry koncept. Tworzenie serca marki, tak istotnego elementu jej tożsamości to nie strzelanie do kaczek na oślep z nadzieją, że którąś w końcu się trafi. To zaplanowany i przemyślany proces z którego ma się narodzić ponadczasowe logo”.
Czym jest proces budowania marki Ci7?
To siedmioetapowy proces budowania wizerunku marki, który został przeze mnie udoskonalony w ciągu ostatnich lat. Gwarantuje sprawne i przemyślane wejście Twojej firmy na poziom wyżej.
Jakie zyski przyniesie Twojej firmie odpowiednio zaprojektowany wizerunek?
Wyróżnienie
Niech Twoi klienci od razu odróżnią Cię od konkurencji. Możesz próbować być podróbką najlepszych marek, ale jeśli chcesz budować silną, własną markę, to musisz mieć indywidualny wizerunek. To najlepsza strategia długoterminowa.
Profesjonalizm
Apple, BMW, McDonalds, Unicef, czy nawet Nasa - zobacz jak to robią największe marki na świecie. Wszystko dbają o swoją wizualną stronę. Nie musisz być tak duży jak one, ale możesz osiągnąć podobny poziom spójności i profesjonalizmu swojej identyfikacji.
Możliwości
Odpowiednia identyfikacja to również nowe możliwości. Jeśli pokazujesz się z profesjonalnej strony łatwiej będzie Ci pozyskać nowych kontrahentów, sponsorów i partnerów biznesowych, którzy zobaczą w Twojej firmie poważnego gracza.
Spójność
Spójność Twoich materiałów, gadżetów i całego przekazu wizualnego sprawi, że łatwiej będzie można zapamiętać Twoją firmę. Jeśli będziesz pierwszą myślą w głowie klienta, to prawdopodobnie łatwiej zrealizujesz sprzedaż.
Tożsamość
Identyfikacja wizualna podkreśli tożsamość Twojej marki, wyeksponuje jej archetyp, ukaże charakter. Sprawi, że Twoi klienci sami łatwiej będą mogli się z nią utożsamiać, nie tylko dzięki Twoim wspaniałym usługom i produktom, ale również dzięki sferze wizualnej.
Zysk
Na samym końcu wszystkich działań stoi zysk. To on napędza biznes i bez niego żadne przedsięwzięcie nie utrzyma się na rynku. Identyfikacja wizualna ma po prostu sprawić, że Twoje zyski będą większe. A, ja obiecuję, że zrobię co w mojej mocy, by faktycznie tak było.
Dlaczego właśnie ja?
Posiadam ponad 10 lat doświadczenia w kwestiach projektowania graficznego i ponad 5 lat doświadczenia w kwestiach budowania wizerunku firm. Pomogłem około 90 markom w tworzeniu identyfikacji wizualnej, na swoim koncie mam ponad 1000 projektów związanych z brandingiem, w tym wyróżnione na międzynarodowym portalu dla projektantów logo. Oprócz tego zrealizowałem ponad 100 procesów tworzenia stron internetowych, sklepów i portali. W swoją edukację zainwestowałem kilkadziesiąt tysięcy złotych. Przedsiębiorcy z którymi pracuję cenią mnie za słowność, terminowość i wysoki poziom jakości i estetyki dostarczanych projektów.
Wybierz swój pakiet Ci7
Jako jeden z niewielu projektantów w Polsce upubliczniłem swoje stawki. Ma to na celu usprawnienie procesu decyzyjnego. Jeśli uważasz, że stawki są uczciwe na podstawie wartości jakie dostrzegasz na tej stronie - zapraszam.
Dodatkowe możliwości
Przeprowadzenie audytu identyfikacji
Branding i rebranding na każdym etapie rozwoju marki
Modyfikacja pakietów
Nadzór nad wdrożeniem po realizacji
Stała obsługa po realizacji
Uwaga
Zastrzegam sobie prawo do współpracy z wybranymi firmami i osobami. Termin realizacji zależy od aktualnego obłożenia i jest ustalany indywidualnie.
PLN
5670
netto
Małe Ci7
- Logo
- Kolorystyka
- Typografia
- Key Visual
- Prezentacja z wizualizacjami
- Księga znaku
- Projekt wizytówki
- Wydruk 250 szt. wizytówek
- Papier firmowy
- Wydruk 250 szt. papieru firmowego
- Teczka
- Wydruk 250 szt. teczek
- Ulotka A5 lub A6
- Wydruk 250 szt. ulotek
- Grafiki social media - avatar, cover, ramka pod posty, ramka pod opinie
- Sygnatura maila
- Prawa autorskie do projektów
- Przekazanie plików
Najczęściej wybierany
PLN
8690
netto
Średnie Ci7
- Logo
- Kolorystyka
- Typografia
- Key Visual
- Prezentacja z wizualizacjami
- Księga znaku
- Projekt wizytówki
- Wydruk 250 szt. wizytówek
- Papier firmowy
- Wydruk 250 szt. papieru firmowego
- Teczka
- Wydruk 250 szt. teczek
- Ulotka A5, A6 lub składana
- Wydruk 250 szt. ulotek
- Grafiki social media - avatar, cover, ramka pod posty, ramka pod opinie
- Sygnatura maila
- Prawa autorskie do projektów
- Przekazanie plików
- 4 ikony spójne z logo
- Koperty
- Wydruk 250 szt. kopert
- Projekt na samochód
- Kalendarz trójdzielny
- Rollup
- Rollup - wydruk
- Baner
- Baner - wydruk
- Do wyboru: jednostronny plakat, cennik, voucher itp.
PLN
14900+
netto
Duże Ci7
- Logo
- Kolorystyka
- Typografia
- Key Visual
- Prezentacja z wizualizacjami
- Księga znaku
- Projekt wizytówki
- Wydruk 250 szt. wizytówek
- Papier firmowy
- Wydruk 250 szt. papieru firmowego
- Teczka
- Wydruk 250 szt. teczek
- Ulotka A5, A6 lub składana
- Wydruk 250 szt. ulotek
- Grafiki social media - avatar, cover, ramka pod posty, ramka pod opinie
- Sygnatura maila
- Prawa autorskie do projektów
- Przekazanie plików
- 4 ikony spójne z logo
- Koperty
- Wydruk 250 szt. kopert
- Projekt na samochód
- Kalendarz trójdzielny
- Rollup
- Rollup - wydruk
- Baner
- Baner - wydruk
- Wydruk 100 szt. kalendarzy
- Plakat
- Cennik
- Voucher
- Katalog A5 do 12 stron + okładka
- Wydruk 250 szt. katalogów A5
- Animacja logo
Współpraca w innym zakresie? Masz pytania zanim zaczniemy? Potrzebujesz indywidualnego podejścia poza pakietami? Skontaktuj się ze mną.
Najczęściej zadawane pytania
Co to jest księga znaku?
Jest to dokument w PDF, który zbierze wszystkie informacje o Twoim logo, po to by można było go użyć w odpowiedniu sposób bez naruszania wizerunku. W księdze znaku znajdziesz m.in. genezę powstania logo, konstrukcję znaku, pole ochronne, wersje kolorystyczne, typografię, niedozwolone wykorzystania i inne. Możliwe jest też stworzenie księgi identyfikacji wizualnej, która oprócz logo pokaże także zastosowanie materiałów reklamowych, tak by pełny wizerunek mógł być zdefiniowany w jednym dokumencie.
Czy możemy też stworzyć stronę www?
Tak. Jest to osobno wyceniana usługa.
Co jeśli projekt mi się nie spodoba?
Jako projektant dopełniam wszelkich starań, by projekt był jak najbardziej profesjonalny, estetyczny i spełniał brief. Zajmuję się tym od wielu lat i dostarczam najlepsze możliwe rozwiązanie. Jeśli mimo wszystko uznasz, że projekt w żaden sposób się nie sprawdzi, możemy dokonać modyfikacji zakładanego budżetu i przejść przez część procesu ponownie tworząc kolejny.
Czy mogę negocjować ofertę?
Tak, możemy negocjować cenę, np. rezygnując z niektórych wydruków lub projektów z gotowych pakietów. Możliwości jest wiele.